onsdag 26 september 2012

Hopplöst!

Verkar vara hopplöst att hjälpa sonen med läxorna nu för tiden, inte för att han inte vill men mest för att jag inte FATTAR, var det så sjukt länge sen jag gick i skolan?? eller vad lärde man sig på min tid...Nu har ju inte matte någonsin varit min bästa sida å nu är det mest massa blandade saker som bråkar eller nått jag ser ut som han pratar kinesiska med mig....

Sen tycker jag det är lite taskig att det sonen ärvt från mig är MIGRÄN kraken vad dålig han var i går kväll, han låg i sängen med täcket uppdraget över huvuden med en hink bredvid sig när han skulle försöka sova :(

Idag var det till å baka bullar för å ha nån sysselsättning när jag kom från jobbet, allt för å inte somna...tror det är typ tredje gången i mitt liv som jag bakar bullar, hatar å hållas med kladdiga degar men dom blev helt klart godkända, känns skönt å ha lite i frysen i fall det skulle dyka upp fika gäster.
Hade planerat å städa men herreguuud det finns väl kvar tills i morrn...tyvärr!
Men veckan går ju med storm steg mot helg, blir en helg fylld av häst aktiviteter på ridskolan, prova på ridning med inriktning på handikappade och sen en pay n jump  plus att jag ska jobba i cafeterian, hoppas jag får med mig sonen å hjälpa till annars kommer jag knappt å hinna se han på hela helgen...

Men nu är det alldeles strax dax å sova, klockan är 20,17 å jag tänker inte hålla mig vaken en enda minut efter 21 så det så :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar