tisdag 2 oktober 2012

Göra ingenting

Måste erkänna att jag har en fascinerande definition på å göra ingenting.., hade bestämt mig för att idag skulle jag göra ingenting för resten av veckan har jag fullbokat varje dag, men göra ingenting är tydligen att... Plocka ur å i diskmaskinen köra en tvättmaskin, städa till kaninerna, hjälpa pappa å kolla på avloppet, laga mat.. Men på nått sätt känns det verkligen inte som å göra nått utan nästan som avkoppling :)
Å jag hoppas innerligt att denna natten kommer bli bättre än den som var för så trött som jag var i natt det vet jag inte när jag var sist :/ i lägg till att vara en aningen mör i kroppen efter en ridlektionen och idag kan man säga TRÄNINGSVÄRK!!!
Nähä lite mera kaffe så kanske bara kanske så vaknar jag till liv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar