lördag 5 maj 2012

Gäääsp

Tycker det liknar skit rent ut sagt, vinden blåser så mina dynor låg i hela trädgården när jag kom hem idag. å en av mina fina Greengate muggar som hade stått kvar på bordet hade farit i backen å gått sönder så lite sur är jag...
Men mest längtar jag efter sol å värme, så soooolen komsikomsi!!! har varit på väg å frys ihjäl idag när jag var å handlade å varje gång jag satte mig i bilen för å åka till nästa ställe så vart det full värme, men jag återfick inte värmen förrens jag satt i soffan men både fleecefilt OCH täcke och varma sockor..är trött på det här vädret SOOOOLEN vart e du!!!

Men lyckade i alla fall med mission för dagen vilket var att hitta 2 pelargoner i "rätt" rosa färg vilket tydligen inte var så lätt, dom skulle var svagt rosa♥  men till slut hittade jag 2 stycken raringar som ska pryda mitt kontors fönster, vill bara hitta några nya fina krukor också.

Nu bara försöka hitta nått å se på tv det är ju verkligen bara skräp tycker jag, vill ju bara ha nått lagom bra att somna till ;)
Känner mig en aning trött å sliten efter att ha jobbat förmiddag i veckan å sen jobbat över idag i 6 timmar så en lugn kväll i soffan är välkommet :)
Men i morgon blir det nya tag, då ska vi röja å städa uppe på ridskolan så vi har fint innan tävlingarna nästa helg, men jag får i alla fall sovmorgon till senast 9,30 men om jag känner mig rätt så kommer jag å vakna bra mycket tidigare än så :S
Visst är det konstigt att får man sova hur länge man vill så då minsann vaknar man super tidigt *irreterande*

Men det bästa av allt är att dom har hittat felet med mitt avlopp å kommer hit nästa vecka å åtgärdar det å det som är ännu bättre är att det är dom som gjort fel vilket betyder att dom får stå för kostnaden :D  kanske skulle låta dom betala för det vita sofföverdraget som blev förstört, eller sängkläderna eller träningskläderna.....men känner mig rätt nöjd med att dom fixar det så det inte behöver hända igen...

Kram♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar