fredag 20 april 2012

Livet

Jösses vad veckorna bara rusar iväg å dom fylls med saker hela tiden, eller snarare jag är bra på att se till att dom blir fyllda med saker ;)
Just nu har den mesta prion varit Hallsbergsmässan som är nu i helgen där vi från ridskolan är med å ställer ut, både skoj å stressigt.
Så igår kväll var vi där å fixade till montern å idag var jag där en sväng bara men i morrn blir det en heldag att försöka värva lite nya ridande till våran fina ridskola :)
Sen blir det 60-års fest i morrn kväll, lilla mammsen som fyllt, hoppas bara sonen är frisk så han kan följa med.

Det är mycket som kretsar runt hästar just nu, mässa, turridning. tävling å egna lektioner, idag när jag skulle iväg på lektion så hade jag så ont i huvudet att jag nästan funderat på å låta bli att rida, men vill ju inte gärna stå över ett pass å efter lektionen så upptäcker jag att huvudvärken är borta :D

Sitter å drömmer mig bort å önskar en liten nätt lotto vinst eller nått sånt, skulle då slå till på en sån här..




Kollar på lets dance å jääävlar så snygg Anton Hysen är.... tur det finns nått för gamla tanter å se på ;)
Annars kan jag ju inte påstå att det är särskilt skoj å se på men i brist på annat så får det duga, ska väl bli en tidig kväll så jag e pigg å fräsch i morrn, ska packa lite matsäck, kaffe i nya fina termosen som jag fick av sonen på min födelsedag å nån smoothie så ska jag nog klara av dagen... kommer snart se ut som ett hallon eller ägg för just nu tror jag att smoothie med hallon eller omelett är det enda jag äter, har kommit in i en vägra laga mat period :(

Har precis upptäckt att till den 13 Maj så har jag nästan inga "lediga" dagar alls, kanske är tur att man e singel ;)  fast jag lovar!! skulle mannen i mitt liv dyka upp så ska jag nog se till att få tid till det med ;)

Har för övrigt nedräkning....för snart e det dax 
Serie start för speedway är det naturligtvis jag syftar på...love it!!

Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar