söndag 22 april 2012

Hopplös!

Jag är verkligen värdelös på å inte göra nånting....började dagen med en lunch på Sveas med väninna som var hemma å hälsade på ( bor i stockholm annars) så vi brukar passa på å träffas när hon är hemma, så även denna gång, lika trevligt som alltid å det är så skönt att ha nån som henne som vet allt vad som pågår i mitt liv :)
Sen skulle jag bara göra ingenting resten av dagen å det funkade ju i några timmar men ju närmare kvällen det blev ju svårare har jag att sitta still, känner hur rastlösheten "river" i mig å ångesten knyter sig i magen och det känns som att jag har 3 liter sockerdricka i blodet som bubblar runt... så bara en sak att göra, på med träningskläderna i med lurarna i öronen på med hög musik å sen se till att rensa hjärnan med hjälp av en powerwalk/löppass så nu finns det ingen ork till ångest längre :)


Så just nu känns det ganska bra men det gnager en aning att jag inte kan hantera min stress bättre å bara få vara nån dag, för dom är sannerligen inte ofta å jag känner mig ganska sliten just nu, längtar efter att åtminstone få en pyttteee liten sovmorgon :P

Laddar inför ännu en ny arbets vecka, med ett super trevligt avslut på, är dax för å åka å rida islandshäst med arbetskompisarna igen å den här gången får vi med oss en kille, modigt gjort att följa med som ensam grabb tycker jag :)
Sen blir det lite övertidsjobb på helgen men det är bra å få lite komp timmar så det är väl bara å bita ihop å jobba :S

Nu lite Morden i Midsomer å en kopp kaffe å sen blir det sängen för å orka med den tidiga morgon jag alldeles självförvållat ställt till med bara för å ta en mils promenad innan det är dax å jobba..

Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar