tisdag 24 april 2012

Förvirrad!

Ojoj snacka om å vara förvirrad, skrev i förra inlägget att jag skulle jobba övertid i helgen, men si go dag då det är ju inte förrens nästa helg :S
I helgen är det lite aktiviteter på ridskolan istället så jobbet får vänta tills nästa helg ;)

Nu lite stress innan jobbet så jag kan åka å byta tillbaka till min bil som varit hos min pappa å blivit fixad, bakbromsar som satt fast å nån mockajäng i framvagnen som jag förträngt vad det var, fattar inte varför farbror besiktningsgubbe ska envisas med å ropa på mig å visa vad som är fel...ser jag ut som jag skulle fixa det själv eller?????  skriv ner det på pappret så jag kan visa det för han som ska laga det :D
Sen fick han visst ny olja å filter också varpå jag undrade om (vi)  nyss bytt det men det var tydligen till förra besiktningen.... herreguud hur ska man kunna komma ihåg allt ;)


/ Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar