lördag 28 april 2012

Ger upp :(

Okej!! känner väl att jag är ganska nära på å ge upp just nu, besvären bara hopar sig över mig å det känns inte som att jag någonsin kommer ikapp :(
Fortfarande problem med avloppet å efter prat med en VVS firma å han som grävde så ska vi kolla med kamera å har jag nu riktigt otur så får vi göra nytt avlopp, för troligen är det i skarven mellan det gamla å nya avloppet som det blir stopp... ja å kan ju tillägga att den skarven är nånstans under mitt källargolv..
Ja det är roligt nästan jämt :S
Så just nu kan jag inte använda vattnet å jag vill ta en dusch, tvätta en maskin å även köra en diskmaskin..
Hade ingen ork överhuvudtaget när jag vaknade å jag kan ju säga att inte fick jag mera energi av det här, tankarna om hur det ens ska gå ihop sig ekonomiskt vill jag inte tänka, den utlova utlands semestern med sonen är väl bara å glömma kan jag tro *tårar*
Känns som att varje gång man reser sig så ska nån jävel slå undan benen på en, börjar tröttna rejält på det här nu.....

Så summa av det hela är: planer ingenting det skiter sig ändå, å sen är det väl bara å bita ihop å ta tag i det hela för ingen annan lär ju göra det åt mig....
Å det har jag lärt mig under mina år som singel å ensam husägare att ensam är tamejfaan stark, men jag vill inte vara stark längre....jag vill ha nån som säger kom hit så fixar jag det där :)

Så om jag bara sitter här en stund å bryter ihop så kommer jag snart igen, brukar inte behövas lång stund så är jag mitt glada vanliga jag igen, långsint är inget för mig!!!

Så nu sätter jag mig här å väntar på en gnutta tur :)

Kram♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar