lördag 11 februari 2012

Missat

Sitter å kollar ikapp mig på TV serien alla på jobbet pratar om "äkta människor" jag som inte kollar på tv:n så där jätte ofta har ju missat den...
Men eftersom dom talat så mycket om den så kände jag att jag måste ju kolla å se vad det är för nått. kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker den e bra eller inte men jag får väl kolla nått avsnitt till innan jag bestämmer mig :)

Tränade ett step up pass i veckan å det var nått fruktansvärt vad jag svettades var helt dyblöt å 15 minuter efter att jag avslutat passet så droppade fortfarande svetten, började undra om det var nått allvarlig fel på mig, om jag kanske hade tränat lite för mycket på sista tiden, men läste på när jag kom hem å insåg att det troligen har min "diet" å göra så då är det bara å kämpa vidare :D

Nu ska lilla mamma å jag åka till Stadium å kolla lite kläder och sen leta present till mormor som fyller nästa vecka... inte lätt å komma på nått bra bara.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar