lördag 11 februari 2012

ROSA

Har en  kärlek till randiga tröjor, så fort jag kommer in i en affär å det hänger randiga tröjor där så dras jag dit som nån sorts magnetisk kraft å är dom sen i nån rosa färg så är ju lyckan gjord, ja å idag kunde jag inte stå emot utan nu var det bara å hiva upp kontokortet å handla :D
Handlade lite mera saker nämligen nya tränings kläder, kunde inte motstå dom heller dom var ju nämligen också rosa ;)  eller i alla fall tröjan, byxorna var svarta med rosa detaljer, så nu längtar jag tills i morgon så jag får prova dom.....

Nu ska jag göra allt jag kan för att slippa se på schlager men tyvärr  finns det ju inget å se på tv så vem vet det kanske blir schlager trots allt ;)
Men först blir det i alla fall 15 minuters sammandrag från svenska rallyt *tjooohooo* är bara lite bitter att inte jag är å kolla live på det :(



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar