måndag 6 februari 2012

Tur♥

Tänk när man minst anar det så vänder turen å lyckan, jag som gnällde här om dagen att min träskylt som det stod lycka på hade gått mitt i tu. men en kär vän sa att det är nog bara för att nu ska du skapa din egen lycka♥
Å nu tror jag min tur har vänt för jag har precis vunnit några choklad askar å en av dom är mera speciell än dom andra för på den står det TACK å den ska skickas till min allra bästaste pappa♥
Så nu hoppas jag att turen är här för å stanna :)

Känner i hela min kropp att det blir en tidig kväll, för allt jag vill är å få lägga mig å inte känna av den groteska träningsvärk som intagit min kropps alla muskler, självförvållat??? JAJEMÄN men det är skönt med träningsvärk kan ju dock tycka att när det känns som att man blivit överkörd av en långtradare så är det en aning för mycket ;)
Men det som känns så skönt är att jag märker av att jag fått bättre kondition å kan springa längre å längre stunder i sträck så skam den som ger sig :P

Jag har en lucka till en skänk som lossnat å jag hade inte tålamod å få dit den, då frågar sonen varför?? ja men jag vet inte hur jag ska göra svarade jag...varpå det lilla monstret svarar...DAGENS KVINNOR!!!  ja han kan bjuda på många skratt den lilla raringen♥  å det bästa av allt är att nu har han fixat luckan till sin mamma, tur man har en händig karl i huset ;)

Nu är det krama kudden som gäller så tack å god natt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar