söndag 5 februari 2012

John Blund

Schaaaasssss John Blund sluta förfölja mig.... vill vakna nu!! inte känna mig  som en urvriden trasa som bara vill gå å sova igen, fast jag för 1 timme sen minsann inte kunde sova nått mera utan att det bara var å kliva upp..¨
Å det blir ju inte direkt nån lugn å ro i kroppen när jag vet att jag måste städa lite för i veckan jobbar jag förmiddag och man e ju inte direkt pigg när man kommer hem, plus att jag har bokat in ganska många träningspass, det ska lagas mat å läsas läxor....ja tiden räcker helt enkelt inte till, till sånna tråkiga saker som å städa alltså ;)





Igår kväll hade jag å sonen en trevlig å mysig kväll hos en kompis, vi lagade lite mat på improvisation, eller vänta nu jag lagade maten å 1 vuxen å 3 grabbar fixade med bilbanan....
Det är förenat med livsfara!!! ja inte bilbanan utan å lämna mig själv i köket det kan vara skadligt för hälsan på alla inblandade inte allra minst för mina fingrar om det innehåller kniv när man lagar maten ;)
Men det blev en riktigt god fläskfilé gryta med soltorkade tomater, mango chutney, vitlök och sen lite creme fraiche å matgrädde å till det hasselbackspotatis *MUMS*
Så efter det maten har jag lovat mig själv lite träning idag kan behövas å ännu mera eftersom det blivit dåligt med träning i veckan, ja å inte bara det har väl lyckats trycka i mig 2 chokladbollar också....måste låta bli!!! för den ångesten som jag får vill jag verkligen vara utan *jobbigt*

Men nu ska jag kliva ner i källaren å slänga en maskin i tvätten å tända i pannan så jag får det riktigt varmt å skönt här i stugan :D



Så efter längtan till värme å grönska så får man väl drömma sig bort en stund ;)


Från en av förra sommarens härliga turer med båt♥

Längtar tills man kan gå ut i trädgården å plocka en bukett med färska blommor å ställa in...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar