söndag 5 februari 2012

Love hurts!

Love hurts, eller nä va f...n det e inte kärleken som gör ont (inte i mitt fall eftersom det inte finns nån!!) 
det är det satans skivstångs träningen som gör ont, Carro tyckte vi såg alldeles för pigga ut på slutet så vi körde en riktig "killer" för låren å rumpan, körde med gummibandet på fötterna å sen tog vi steg från sida till sida.... kan ju tyckas löjligt men efter en stund så BRÄNNER det ordentlig i skinkorna å i låren....AJAJ kommer nog inte ta mig ur sängen i morgon :S



Ja å ta mig ur sängen ska jag...tidigt klockan 4,30 ringer klockan så då är det bara å stiga upp med ett leende (eller inte!)
Men det finns saker som jag ser framemot så det är bara å masa sig upp till en härlig förmiddagsvecka  :D

Men nu är det go natt å nu kan ha den där jag har jagat bort i dag gärna få komma hit, ja John Blund menar jag naturligtvis :)

Kram♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar