måndag 23 januari 2012

Summering V.3

VIKT: minus 0,1 men har faktiskt minskat 3 cm i midjan på 1 vecka *nått positivt*

TOTAL MINSKNING: minus 2,4

MAT: Har hållt mig inom min kalori nivå alla dagar utom en å då blev det ca 200kcal för mycket, så jag fattar verkligen inte varför det inte händer mera *besviken*  känns jobbigt å deprimerande....men jag vet det är bara å hålla ut å fortsätta... Och det är ju en otrolig skillnad mot hur jag ätit förut så det är klart det måste visa resultat nån gång...
Men får sån panik att jag till å med har googlat om kcal och där fick jag åtminstone reda på att kroppen behöver ca 1300 kcal till att hålla hjärna å hjärta igång å det är om vi bara ligger stilla i sängen...
Blir arg på mig själv när jag börjar fundera på vad jag kan dra in på för det är ju inte det som är meningen jag har ju fått en beräknad nivå av Kcal så jag ska hålla fast vid den ett tag till så får jag hoppas det kommer hända nått snart :S
Å jag vet ju att det inte är vettigt att dra ner för mycket särskilt inte när jag nästan tränar varje dag....
Så jag ser framemot en vecka till å hoppas på bättre resultat då :D

TRÄNING:  3 pass med löpning/gång ,1 Step up, 1 Body pump pass och 1 promenad på ca 6km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar