tisdag 24 januari 2012

Sanning

Hittade lite roliga citat på nån sida på nätet, tyckte den här var klockren för visst är det så!!!
Erfarenheten ger en bara lite bättre val möjligheter för vad det är man VILL ha eller INTE vill ha ;)
För det är ju tur att man har lärt sig nått av sina misstag...hihi
Fast å  andra sidan kan jag inte räkna med att mina förhållanden jag haft är misstag för ett av dom har gett mig min son och det har gjort mig till den jag är idag....en mycket starkare person än jag nånsin varit, som är bra mycket mera ödmjuk men även starkare så jag vågar stå på mig för vad det är JAG vill!!
Så jag ångrar inte en sekund av mitt liv å det jag har gjort.....bara det jag inte gjort *garv*


Det bästa beviset för att erfarenhet inte hjälper är att hur många gånger man än har avslutat en kärlekshistoria så hindrar det en inte från att kasta sig in i en ny.♥♥

Nä dags å hoppa i träningskläderna för idag blir det ett dubbelpass först spinning å sen body pump, blir fin fint för träningsvärken från body pumpen i söndags *ajajaj*

Kram♥
         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar