söndag 22 januari 2012

Brist på musiksmak *ler*

Måste nog lära min son ett å annat om musik tror jag....
För vad säger man om sonen helt plötsligt börjar sjunga

- jajemen titta vad jag hitta på scenen
-jajemen en trosa i en spets modell
- jajemen från tjejen med dom schystiga benen.....

Ja herreggguuuud vad har du fått det ifrån? är det Eddie Meduza eller?
Nä det var visst Rolandz så nu tackar jag sonen för att jag inte kan sluta sjunga på eländet heller ;)

Men nu måste jag ju bara få han att förstå vad som är bra musik här i livet

*Metallica
*Nickelback
*Brolle
*Takida
*Hammerfall
*Kiss
*Volbeat
*Mustasch
*Ac/Dc

en ganska kompakt samling av hederlig hårdrock, men jag lyssnar på annat också beror lite på tillfällena.
Vilket påminner mig om att det bara är ca 1 månad kvar innan jag ska på mustasch konsert med vännerna, längtar......





Nu ska fundera ut hur jag ska sy den nya gardinen till sovrummet å sen se om jag har nån ork å släpa fram den eländes symaskinen :S

Tjing tjing
,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar