lördag 21 januari 2012

God morgon




Okej, jobbat förmiddag å klivit upp klockan 4,30 hela veckan resulterar i att sonen tycker man är fruktansvärt underlig när man hoppas i mykläderna tar datorn under armen å kryper ner i sängen när klockan endast är 20,00.
Men vad ska man göra jag hade ju redan sovit i soffan så då var jag ju inte nått trevligt sällskap i alla fall :S   men det slutade i alla fall med att även sonen gick å la sig tidigt (21,30) 
Men nu till nackdelen med å somna tidigt.... man vaknar tidigt, fast jag gillar dom här mornarna, tänder ljus å går runt å plockar lite, dricka kaffe i lugn å ro innan det är dax för alla "måsten" bara få vakna till av sig själv utan att det är en förbaskad klocka som skrålar är ju underbart :D

Frukost i lugn å ro är aldrig fel



Börjar känna av step up passet jag var på i torsdags, vaderna är hårda som tennisbollar å väldigt ömma men jag gillar känslan av träningsvärk för då vet jag att jag har gjort nått vettigt, är ju värre dom gånger man har ont i kroppen å inte har gjort nått speciellt utan man nästan funderar på om man är på väg å bli sjuk eller nått sånt....nä träningsvärk är bättre ;D

På söndag har jag anmält mig till ett skivstångspass men än så länge var jag reserv så inte för å vara elak men ni får GÄRNA AVBOKA er så jag får en plats ;)  det är ju mitt favorit pass, har gillat det från första stund jag har provat... eller nä nu ljög jag för första gången var när jag å en kompis var till Kreta 2009 så passade vi på å köra lite olika träningspass, var på ett var skivstång, kan säga att jag har ALDRIG någonsin haft så ont i hela kroppen, från hotell ner till stranden eller poolen hade vi ett gäng trappor.... undrar just hur kul alla hade när jag gick som en krabba ner för dom kunde inte böja benen eller armarna heller för den delen utan fick gå på snedden ner för alla trappor...fyy satan
Men det skrämde mig inte!!!
Skulle även vilja köra Zumba för det är också nått jag tycker är fruktansvärt skoj, men dom har inte det på stället jag går å det känns bara bökigt att sätta sig å åka in till stan (Örebro) men nån gång i bland tänker jag köra på drop in Zumba..

Nu ska jag engagera mig lite i mitt hem å min son innan det är dax å ta med min mamma å mormor och åka å handla presenter till både sonen och min pappa....sonen skulle med morfar å flyga radiostyrtflygplan...hm pojkar å deras leksaker ;)

Så ha en bra dag nu å gör nått vettigt av den, vare sig det betyder att du behöver varva ner å bara ligga i soffan eller att umgås med din fina familj, eller hälsa på den där vännen som just idag behöver nån att bara prata med

Kram♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar