torsdag 19 januari 2012

Full Fart!!!

Jösses vad trött jag var igår av min löprunda, trodde jag skulle få stanna på vägen å kräkas :S
jag springer i intervall där nuvarande löpning är 3 minuter i sträck, ökar sen med 1 minut varje gång (kör efter ett schema från I FORM!)  men sista 3 minuters passet gick riktigt bra, ja vill ju inte direkt påstå att jag har nån speciell fart men för mig är det ett steg i rätt riktning :D
Men var ordentlig trött när jag kom hem så det blev bara till å fixa till mat å slå sig ner i soffan, men när klockan var 20,30 hade jag redan hoppat i fleece stället, raggsockorna å tagit mina 2 täcken å laggt mig i sängen...
Å det enda jag kunde tänka var att jag måste ha varit skapligt dum i huvudet som hade bokat ett step up pass,till idag (torsdag)  men jag var bara reserv å hoppades innerligt att ingen skulle hoppa av...
Men tjiii fick jag för på eftermiddagen fick jag ett sms från Carro att dom hade en plats kvar om jag ville ha den...JA TACK!! svarade jag utan å blinka för idag är en ny dag med ny energi som jag tänker krama ur det sista ur med det passet å sen tänker jag stupa i säng å se framemot en fredag utan träning, å med den finaste killen hos mig (ja sonen naturligtvis)

Ska handla presenter till både sonen å pappa på lördag å kan säga att till den blivande tonåringen har jag ingen som helst aníng vad som jag ska köpa, pappa är lättare han brukar vilja ha snygga tröjor från Jack and Jones :D  bra smak pappan min, ja å¨det har han även när det gäller motorcyklar för nu började han dilla om att åka å kolla på en KTM  RC8 , den är riktigt snygg..... men det är ju ingen HONDA förstås ;)








Nä nu måste jag svida om till träningskläder för nu blir det full fart på FULL FART!! ja det heter så stället jag går på ;)

Kram♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar