tisdag 17 januari 2012

Slåss!!

Slåss med mig själv å mitt samvete, är så sjukt trött så jag vill bara dimpa ner i soffan å inte göra en släng till idag, men det var inte så jag hade planerat dagen utan det skulle vara fullfart å jag skulle ut i den friska luften...
Ja iof är ju luften fortfarande frisk väldigt frisk skulle jag nog kallade det, har ju fryst inomhus så det är väl inget mot jag kommer å göra om jag trär näsan utanför dörren, så frågan är om tröttheten eller samvetet kommer vinna????
Ja får väl se om en stund om kaffet gjort susen så jag kommer ila fram som en iller på gatan ;)

Men måste ju säga att som häst galning å ridsport galning är man ju ändå ganska glad idag, för vem kunde tro att en ridsport utövare skulle vinna jerringpriset :D  så vi kör ett fyrfaldigt HURRA för Rolf-Göran Bengtsson, skoj!!!

Det blev inte ett snabbt rejs på gatan kan jag säga å inte blev det bättre när jag kommit halva vägen å inser att jag är kissnödig så jag nästan ser ubåtar :S
Men nu äntligen hemmets lugna vrå å lite hemlagade köttfärsbiffar och coleslaw sallad till det MUMS!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar