måndag 16 januari 2012

Stackars krake!


Kommer på mig med att hitta på allt möjligt som behöver göras precis just nu eller snart eller imorgon...stackars sonen som denna vecka blir den som råkar ut för mina infall kommer nog snart bli galen på mig ;)
Han hade precis satt sig vid tv:n då jag kommer på att han måste städa kanin buren...precis just nu....
å i samma andetag lyckas jag få ur mig att i morgon måste du packa ner alla julsakerna som finns kvar på ditt rum, sen måste vi vika ihop lakanen som kom från tumlaren å sen skulle ju läxorna göras, sen måste vi fixa till så vi har varsin frukost färdig tills i morgon jaaaa å sen ta fram kläder tills i morgon....
Herreeeguuud kan ju för f...n extra knäcka som nån jädra papegoja eller nått.....stackars barn!!


Har för övrigt fått ett beroende...ett nytt sköljmedel så nu tvättar jag allt jag hittar, vilket iof inte är så svårt när man alltid har ett tvätt berg.... sen ska gärna tvätten hängas å inte tumlas så det luktar extra mycket i hela huset *gillas*



Inte bara jag som motionerar i det här huset...kaninen har rejs i trappen, upp å ner, får hoppas han inte snubblar å bryter nacken bara :S

Nä känner att orken för idag börjar lida mot sitt slut så det är bäst å göra allt som måste göras innan det är dax å ta natt, känner att det får bli en tidig sån så man kan vara på glatt humör i morgon också :P

// Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar