måndag 16 januari 2012

Summering V2

VIKT: minus 0,7

TOTAL MINSKNING: minus 2,3

MAT: Känns som maten har funkat ännu bättre den här veckan, börjar få kläm på hur mycket jag ska äta för å hålla mig inom min nivå, nästan så jag inte ens kommer upp i rätt nivå, men det finns inte nått som inte lite turkisk yoghurt och hallon fixar *mums*
Fredagsmys blev en skål med morötter å ett glas med loka...känns helt oviktigt att mysa till det med nått annat den helgen jag ändå är själv sparar hellre det "goda" till jag har sonen hos mig.

TRÄNING: 3 riktiga tränings pass och 2 långa promenader på ca 1,5 timme styck, men har ångest över att det var 2 dagar på rad som jag inte tränade.... men men ny vecka nya möjligheter :)
Lite sugen på å boka in mig på några skivstångspass till veckan bara hoppas det finns plats...

2 kommentarer: