lördag 7 januari 2012

Summering v1

VIKT: minus 1,6 kg *super nöjd*

MAT: ätit massa god å nyttig och ganska vanlig husmanskost, å en av dom större ändringarna är frukosten som den här veckan varit turkisk yoghurt med massa bär, hårdmacka med makrill.
Pluset med det hela är att magen mår så mycket bättre har inte halsbränna å magkatarr :D
Veckansmat har varit: gulaschsoppa, köttfärsbiffar med fetaóst, pasta i ugn med taco sås, omelett, kycklinggryta med fransksenap , potatis med tonfisk å keso röra....

TRÄNING:  Har kört 3 av mina riktiga träningspass som jag kör från I Form, det går ut på att kunna springa en halv till en mil, jag börjar med halvmilen så får vi se vart det landar.
Har lovat en tjej på jobbet att vi ska springa vårruset nu i vår :)
Har sen även gått 3 promenader i snabb takt på 40-60 minuter styck
Så då kan jag räkna till 6 dagars motion i alla fall...*bra*

Känns otroligt skönt att tappa vikt å det med tanke på att jag tycker jag äter mest hela tiden!!
men skillnaden är ju att nu äter jag ordentlig mat å mellanmål jag är ju annars en sån människa som kan glömma å äta å sen blir man ju för hungrig å då äter jag det mesta som finns i min väg *aja baja*
Men igår (söndag) var en jobbig dag då var jag konstant hungrig så då var den en prövning att inte äta mer än vad som skulle ätas :S 

Så då är det bara att ge sig på vecka nummer 2 å denna vecka ska jag se till att en kollega inte slipper undan träningen för det är så skönt att vara flera som ska tappa vikt så man kan peppa varann :)

Kram♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar