söndag 8 januari 2012

Problem å vara still...

Idag eller förresten hela helgen har det varit omöjligt å sitta still, har farit runt som en liten jojo här hemma med å tvätta, städa å greja.....
Idag så visste jag inte vad jag skulle göra så det slutade med att jag möblerade om lite i mina köks skåp, så nu är alla mina fina Ib Laursen skålar i gott sällskap av Green Gate muggarna ;)
Ja jag vet det är ju bara porslin men jag kan inte hjälpa att jag är barnsligt förtjust i sånt...

Lite "vanligt" porslin från IKEA får samsas med den fina visp skålen...hihi

Green Gate muggar å Ib skålar, ska bli flera skålar i svart, tänk en fin sommardag å duka under det stora äppelträdet å
servera kaffe å hembakt äppelpaj med vaniljsås visst vore det fint med det här porslinet :)

Ett skåp fick bli bara glas i

Köpte en ny hushållsvåg, gillar designen å att den inte tar nån plats

Eftersom julpyntet åkt sin kos så fick det bli lite annat nytt på köksbordet som för övrigt är skit fult å ska målas vitt så fort jag får mitt garage för mig själv ;)


Hmmm nu vet jag inte!!! min son påstår att jag e häxan surtant, jag som e full av energi å känner mig glad å smått lycklig...fattar inte varför eftersom det inte är nått som är bättre än annars förutom min inställning till saker då kanske ;)
Nä nu ska lill trollet (som blir tonåring om några veckor!!) i säng för imorgon är det slut på jullovet å allvaret börjar igen, men hela vårterminen är ju full av lediga dagar, man skulle allt gå i skolan så man fick vara ledig..hihi

Hade en fin start på den här dagen, hade tur å fick ett sms från en vän som påminde mig om att Brolle var med på morgon programmet på TV, så kaffe å Brolle som start på dagen så skulle man jämt ha det tycker jag *dreglar*





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar