fredag 13 januari 2012

Grodor!




Ibland undrar jag hur många gånger jag har pratat innan hjärnan tänkt klart... blir helt förvånad på mig själv ibland, att det bara kan hoppa så många grodor ur samma mun så många gånger!!!
Men tror mest det roar mina vänner är ju lixom i gott sällskap eftersom vi inte direkt har några hämningar, brukar på jobbet hävda att jag är en blyg å pryd flicka men det funkar inte riktigt längre utan dom bara ler å skakar på huvudet... Hmmm
Och sanningen är ju att jag trivs ju bäst när det är lite lagom snuskig jargong :)



Nu tar jag full fart mot helg å börjar redan i dag med ledig fredag, ska  bli skönt tänker fördriva tiden med å städa lite å fika med min mormor, annars har jag verkligen inte en enda minsta plan för helgen... kan inte bestämma mig för om jag tycker det är skönt å inte ha nått planerat eller om jag egentligen tycker det är tråkigt när jag är barnledig å kan göra vad jag vill :S 

Men den 28 Januari har jag planer i alla fall, då blir det LJUST & FRÄSCHT med Schyffert och Lindström hoppas å tror att det kommer bli super kul :D¨
Ja jag har en annan plan med å det blir att fira sonen som fyller tonåring den dan, fattar inte vart min lilla bebis tagit vägen.... nu e han längre än mamman (vilket inte är så svårt!!) fötter stora som halva öland, så just nu köper vi tennis skor som jag gillar för han växer ju ur dom innan han hunnit använda dom å då kan ju jag ärva dom *vilken tur* så just nu får han bara ha puma å adidas ;) hihi
Det som stör mig är att jag knappt kan komma ihåg hur det var när han var liten, betyder det att det var så länge sen eller betyder det att jag är så gammal så minnet börjar svika?? hmm



För övrigt gör jag nått jag inte borde...kollar nya tatueringar!! vill ha en ny, jag vet vart jag vill ha den men inte riktigt vad än....tyvärr får jag vänta lite för sonen bryter ihop om jag gör en till han gillar verkligen inte det :(   men jag kan väl få drömma lite i alla fall,

Sitter även å drömmer tillbaka till NEW YORK till den roligaste resa jag gjort, för hur kan det bli tråkigt med fyra tokiga brudar som är lite halv vilsna i tillvaron ;)
Men så mycke skoj vi hade å nästa gång jag åker dit så blir det längre än dom 4 dagar vi var där.
Jag bara älskar den stan å det trevliga folket, har nog aldrig varit med om att bli så omhändertagen.

Här käkade vi vår frukost på Blue Fin Bar











Sånna här goda blev det till frukost, belgiska wåfflor!


Härlig atmosfär ♥













Ja å så gjorde jag ju ett av mina bästa köp någonsin, mina svarta skinn Converse, tror inte det finns några skor i min garderob som jag har använt så mycket som jag gjort med dom... är barnsligt förtjust i Converse fånigt kan tyckas men så är det, är inget märkes freak direkt annars men när det gäller dom här är jag det...




















Nä dax å ta tag i dagen å göra nått vettigt med den, typ träna en sväng  :P  

Ha en bra dag å kväll♥



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar