fredag 6 januari 2012

Klapp på axeln ;)

Ger mig själv en klapp på axeln å berömmer mig lite också, är nöjd med mitt dagsverk i dag..
Vaknade före klockan, upp å åt frukost sen var det fullfart, julen skulle städas bort så jag kan återgå till den "normala" inredningen trivs bäst då när det inte är en massa tomtar som stör ;)
dammat, dammsugit å torkat golv, tvättat 3 maskiner bäddat rent i sängen med alldeles nytvättade lakan som nästan doftar sommar *gillas*
varit å solat, tagit 1 timmes promenad, tagit ett lååångt härligt bad med massa tända ljus, sen lagat en god middag som föll sonen i smaken riktigt ordentligt.... tacofärs biffar med fetaost och till det tzatsiki, ja å till mamman ett glas vitt :)

Råkade precis på skoj säga till sonen att imorgon så ska vi cykla till affären å köpa lördags godis för annars får man inget godis, nu trodde jag ju att han skulle tycka att det var en galen idé men han tyckte att det lät skoj!!!  cykla 2 mil jag kommer frysa ihjäl!!  ja vi får väl se om jag lyckas övertala honom att vi minsann kan ta bilen.

Längtar till februari för då blir det Mustasch konsert, bara älskar dom å nu var det så länge sen jag var på nån konsert med dom (ja med nån över huvudtaget) skulle även vilja gå på Takida och Hammerfall så jag hoppas att nån vill följa med :)

Sköningen Ralf från Mustasch


Nu har jag lovat sonen å spela Guitar Hero, eller om det var mamman som tjatade så sonen ville spela kanske ;)

Ha en bra kväll♥

// Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar