söndag 18 december 2011

Vart e kaffet??

Sitter å läser på en blogg å blir så full i skratt när hon beskriver  hur hon ställer sin kopp med kaffe på dom mest underliga ställen å hittar den igen lagom när kaffet blivit kallt...gissa om jag känner mig träffad för jag kan hitta min kaffemugg på....skrivbordet, hyllan i hallen, fönster brädan i tv-rummet å då oftast efter att jag hält ut det kalla kaffet i nån av blommorna (å jag som undrar varför mina blommor aldrig överlever!!)  ja tror jag hittar muggarna lite var stans ;)

Den här helgen har jag tillbringat 6,5 timme till ridskolans arbete, med sponsoravtal, allmänt möte och efter det styrelsemöte.
Klart att man känner att det blir lite mycket ibland men jag tycker ju verkligen det är kul att försöka få en blomstrande ridklubb.
Så känner ni nån som vill vara med å stödja Hallsbergs ridklubb så hör av er till mig så ska vi ordna det :D

Men det har varit lite andra nöjen också som att åka till Smultrongården med mormor, mamma och moster å sen avslutade vi med en fika på Sveas, som förövrigt var mitt andra besök där på samma dag men å andra sidan var jag ju på Ica två gånger också på den dagen...

Efter mötet med ridklubben så åkte jag hem till mina föräldrar å..... somnade i soffan snacka om att vara en aning utmattad kanske är dax att varva ner en aning, men det känns ganska skönt att jag är klar med alla julklappar bara lite städning å julmat som ska fixas.

Men nu hör jag kudden skrika på mig så det är nog dax å gå å sova

Kram Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar