onsdag 28 december 2011

elaka människor!

Ibland blir jag mer än måttligt arg, å nu är det en sån gång...
Undrar vad det är för fel på människor som gör allt för att sätta käppar i hjulet istället för å erbjuda sin hjälp om dom nu tycker att det man gör är så fel, å den här gången gäller det en hög med ganska hårt arbetande vuxna männsikor som vill se till att både vuxna å barn ska kunna ha kvar sin hobby...
Nä nu e jag sur å ilsken eller kanske mest besviken :(

Men förövrigt undrar jag hur djupt man kan sova när man är "nästan" tonåring, ringde hem på väg till jobbet tidigt i morse för jag trodde jag glömt dra ur sladden till min plattång...ringde säkert 6 gånger utan ett enda litet svar, kan upplysa om att telefonen ligger på hans sängbord en si så där 50cm från örat...
ringde till å med hemtelfonen å det enda han sa när jag frågade varför han inte svarade var att han trodde han drömmde...GARVAR  sicken stolle

Nu blir det lite käk så man snart kan gå å sova *gäsp*

// Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar