torsdag 8 december 2011

Trötta fötter!!

Har ont i fötterna efter en eftermiddag på stan, började med å kolla ut glasögon till sonen, ska ta hem några par så vi får se vad han faller för men jag har redan fallit...ja dom hade ju CONVERSE som bågar å det är ju ett av mina favorit märken så om mamma fick bestämma så vore det klart...*fniss*
Men det lutar mera åt ett par adidas.
Sen till Stallbackens handelsbod å hälsa på ex svägerskan ja å handla lite förstås....kunde ju inte låta bli dom bara stod där på hyllan å ropade att jag skulle ta med dom hem :S  ja ett par rosa IB Laursen skålar förstås :D
Har förklarat för sonen att om han vill göra sin mamma glad så åker han till faster å handlar julklappar...



Fina ljusstakar i vit emalj
Mysiga burkar från Green Gate
                                           Fina muggar (har dom redan) från green gate


,Söta råttan får åka barnvagn, så har ni nån lite tjej ni ska handla julklapp till så är ju nästan en sån här ett måste :)


, Sen blev det runt på varje affär på Marieberg å få sonen å önska sig några julklappar så jag kan handla färdigt så man slipper ha det till sista stund så nu har jag skaplig koll på vad jag ska köpa...*skönt*
Avslutade med å äta där så jag slapp laga nått när man kommer hem trött å sliten-

Tror i alla fall sonen bjöd på dagens garv när han på sport affären rycker tag i en hockey klubba å hojtar nått att det var ett förskräckligt slöseri å ha kolfiber på en hockeyklubba, varpå jag frågar vart man skulle ha det då??  ja i BILAR vart annars *mammas pojke det* tror den stackars killen i affären skulle bryta ihop när han hörde oss...

Har just upptäckt att jag får häva mig iväg till sonens pappa å hämta lite fin kläder för dom skulle visst vara snygg klädda till skolan i morgon, känns ju si så där när man bara vill krypa upp i soffan med en filt å en mugg kaffe, men slår på kaffet innan jag åker så sen är det bara å krypa under täcket :D

Åhh pssst jag har hittat vad som måste vara den ultimata julklappen till mig.... en rosa ED HARDY doftgran ;) *garvar*


 / Ullis






,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar