tisdag 6 december 2011

Haft en bra dag med utvecklingssamtal med sonen som sköter sig exemplariskt (vem hade trott nått annat!!)  jag menar sådan mor sådan son ;)  ja fast å andra sidan var ju aldrig skolarbete min starka sida så jag känner mig nöjd å glad när jag hör att det går bra för han.
Sen fick han beröm för att han alltid är snäll å omtänksam mot sina klasskompisar :D

Hoppas det går å sova i natt, jag fattar inte att det ska vara så svårt å sova när jag jobbar förmiddag.
En del av mina kollegor lägger sig klockan 20 eller 21 jag själv är nöjd om jag kommer i säng till klockan 22 å då kan jag ju ändå inte sova :(
Just nu tror jag det är stress som gör att jag har svårt å koppla av hjärnan går lixom på högvarv å kan inte sluta tänka på vissa saker..*irreterande*

Har en fördel i alla fall...i morgon har jag sovmorgon ´till klockan 6,30 två timmar längre än vanligt skööönt...blir dock mindre roligt att gå på kurs när jag inte känner igen nån :S

/ Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar