fredag 9 december 2011

Bästa dagen!!

Skönt nu är helvetes veckan gjord, ja för enligt mig så är förmiddag den hemskaste veckan av alla att jobba... tänk er själva att 5 dagar i sträck kliva upp klockan 4,30 kan ju säga att man är ju inte kaxig då
Och på fredagar när alla vanliga folk slutar tidigare än vanligt så ska jag jobba 2 timmar längre...

Ja å idag hade jag ju riktig otur när jag tänkte, för hur ska man annars förklara att jag efter att jag slutat jobbet klockan 16 åker till affären---AFFÄREN trött som en jävla gnu valde jag att slåss med alla andra trötta sura människor som inget hellre vill än att åka hem å ta fredags kväll, men jag överlevde å det gjorde mina medmänniskor också...tur för nu ska jag softa en stund innan jag tar tag i matlagning för å sen bara kunna slappa tills jag kommer somna i soffan (som kommer å ske runt 20 eller nått!)

/ Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar