onsdag 16 november 2011

Zzzz

En aning trött den här veckan å med en längtan som börjar göra sig påmind mer å mer...
Har försökt å hållt mig sysselsatt å det har jag lyckas utmärkt med måste jag säga, det har varit utgång å mat med jobbar komisarna å en 40-års fest så jag har inte haft tråkigt alls.
Å idag fick jag besök av en kompis å vi käkade lite mat å hade som vanligt super skoj med massa tok å det behövde jag verkligen idag för nu börjar det värka i mamma hjärtat efter den fina sonen♥
men måste säga att det har faktiskt gått över förväntan att vara utan han så länge å jag är sååå nyfiken på å få höra hur han haft det.....men nu är det inte många dagar kvar innan han kommer hem :D

Hmmm har upptäckt att jag har en "dragning" till vissa dialekter å då typ gärna Norrlänska eller Dalmål då smälter jag på en gång, på festen jag var på så fanns det en Norrlands grabb å det är ju nästan så man blir kär bara för han pratade  så mysigt å på jobbet finns en dalmas å där är det samma sak, låter ju sååå mysigt...men nu krävs det ju liiiiite mera än en dialekt för å falla...*tyvärr*  hade varit betydligt enklare annars ;)

På lördag ska jag ta med en kompis å hennes dotter å min son och åka till det här stället http://smultrongarden.blogspot.com/  på julmarknad, MYYYSSS!!

Undrar om man kan börja önska julklappar av tomten än??? för då önskar jag mig....

*1st Ducati 848 evo

pictures Honda CBR 1000RR repsol side photo Honda CBR



Lite mera porslin från green gate skulle sitta fint...''

2006 ford mustang gt






                                                                             En fin Mustang (vi låter bli å säga ford så känns det bättre!!)  GARV!!!





Varför inte en resa till solen





Hitta den rätta vore inte fel...hmm men det kanske man får ordna själv det kanske man inte kan önska av tomten???  hahaa  äsch jag provar så får vi se ;)

Nä inser väl att vill man ha nått får man fixa det själv vare sig det gäller kärleken eller en fin motorcykel....men drömma kan man väl få göra :P
Natti natt  Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar