söndag 27 november 2011

Bitch varning!

Förstår inte vad det har varit med mig denna vecka har nog kunnat klassa in som årets bitch mååånga gånger, varit irreterad på pensionärer som inte har vett å flytta på sig, bilar som kör 30 km när det är 50 km, skolan å skolskjutsar, å förövrigt så har jag mest viljat skälla på dom flesta människor jag sett å känt mig helt ur balans..... måste bli bot å bättring för annars kommer min omgivning inte vilja umgås med mig snart ;)

Blev dock lite bättre av helgens alla skojjiga upptåg för vad sägs om OSCARS GALA!!
Ja det var temat på våran årliga företags fest å jag kan säga att jag hade skoj i alla fall
Jag å Anna började kvällen hos Emma med lite vin å massa tjatter (eller var det mycket vin å lite tjatter???) ja vem vet hur det egentligen var, men vi lyckades i alla fall få i oss lite Tequila som E tjatat om å få öppna å vi var ju inte nödbjudna ;)  måste också säga att E hade så mysigt å fint hemma helt i min smak :)

Sen Taxi till Klubb 700 där det bjöds på bubbel å lite mingel innan det var dax för käket, det tråkiga var att vi var 5 stycken från mitt skift å vi hamnade inte vid samma bord nån av oss :(
Men det kannske var bra för mig att öva på att träffa nya människor å bli tvingad till å inte vilja rymma när nån pratar med mig ;)
Men jag lyckades bra å jag hade en väldigt trevlig man till bords en riktig gentleman som underhöll å servade med dryck...mycket trevligt å få bli bortskämd det är inte ofta :D

Sen blev det dans å mingel hela kvällen, tills min snälla väninna hämtade mig å levererade mig till min dörr.....
Lite sömn satt fin fint tyvärr lite för få timmar för att jag skulle vara nöjd särskilt med tanke på att jag skulle på roligheter på lördag kvällen också.
Så fram på kvällningen tog jag mig in till Mattias för lite käk å förfest å det blev som vanligt massa djupa samtal jag skulle bli förvånad om vi inte har löst världens alla problem snart ;)
Blev även gitarr å sång stund...så med andra ord lika mysigt som vanligt
.
Sen in till Conventum å efterfesten, å jag kan säga att vi hade tur för vi kom in precis lagom för å få lägga ögonen på Brolle.....herreeeguuud det måste vara en av dom sexigaste karlar som finns...me like
Sen körde dom igång med lite vanlig disco en stund innan det var dax för kvällens höjdpunkt RYDELL & QUICK jag gillar dom skarpt å det blev en hel del röj :)

Men jag tror att festa 2 dagar i rad har satt sina spår idag för jag tror knappt jag tagit mig ur soffan på hela dagen, inte så att jag mår dåligt på nått sätt men är ju sjukt trött.... men det gjorde inte så mycket hade trevligt sällskap fast idag tror jag inte vi löste så många världsproblem dock ;)

Nu ska jag bara ladda inför en ny arbetsvecka med nya utmaningar :D
Och sen har jag insett att det kan vara dax å ringa sjukgymnasten för den här nackspärren blir bara värre å värre plus att jag haft så här 3 gånger på 4 månader så det är definitivt nått som inte står rätt till :(

Nu blir d soffan, täcket, å en film...

Kram♥

1 kommentar:

  1. All In Like A Rockstar
    http://www.youtube.com/watch?v=u2qzeAh4Cm8

    SvaraRadera