onsdag 30 november 2011

Halvtid

Halva arbets veckan är gjord så nu börjar det med stormsteg närma sig helg, så det börjar bli dax å förbereda sig lite......plocka fram ridkläderna för på fredag blir det ridkurs med efterföljande mat å tjatter tillsammans med ca:10 andra tjejer.... julklapps handling med mamma å mormor en liten tradition vi har, brukar inte bli så mycket handlat med det blir en dag på stan med mat å fika å massa skratt *trevligt*
På kvällen blir det kanske lite utgång med väninna får väl se hur pigga vi är om vi orkar med det annars får det väl bli lite mys hemma bara..
Å på söndagen först lite möte å sen julgodis tillverkning så det känns som att den här veckan får jag passa på å vila upp mig på jobbet ;)  så jag har nån ork kvar till helgen hi hi

Undrar just var min julstämmning tagit vägen, jag brukar gilla julen men iår har jag inte ens fått upp belysning i alla fönster än.
Tog en tur till Kumla design outlet som jag nu lärt mig att det heter ;)  *fniss* där hittade jag i alla fall nya pappstjärnor till mitt tv-rum så dom ska jag försöka hinna hänga upp i morgon för det blir ju lite mysigare då....då kanske jag får lite mera julstämmning.
Fast allvarligt talat har jag tyckt det varit jobbigt med jul sen jag å X:et separerade man blir på nått sätt mera ensam under jul å ingen av oss vill ju direkt vara utan sonen så jag tror att det är det som spökar mest :(

Måste bara säga att igår så var den en tjej på jobbet som bakat en saffranskladdkaka å tog med till oss så vi fick agera försöks kaniner å det gör vi gärna igen för den var kanon god så den måste bakas till jul
Tack Jessica :)

Nä nu lite eftermiddags jobb får se om det har nått trevligt å bjuda på idag ;)

/Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar