onsdag 5 oktober 2011

Ny favorit


Kan inte lyssna mig mätt på den här låten, gillar verkligen hennes röst :)
Ja å så är jag en aning avundsjuk på hennes tatueringar efter som sonen förbjudit mig å göra flera för då flyttar han till sin pappa ;)
Men när han tagit sitt förnuft till fånga å insett att det är fint så ska jag försöka få en tid till en tjej i Ystad som gör så fina grejer.... Hon har 1 dag per år som hon tar emot bokningar sen är hon fullbokad för ett helt år framåt, måste betyda att flera sett vad hon kan :D
Jag vill ha en på axeln ner på armen ända till armbågen..*drömmer*

Nu ska jag hålla tummarna HÅRT för dom kära INDIANERNA å att dom får en seger med minst 12 poäng ikväll ..... 


2 kommentarer:

  1. Ja hon är riktigt bra Sara :-))
    Sjunger du lika bra ? *L*

    SvaraRadera
  2. Nja min son brukar säga att jag sjunger som en kråka med en mask i halsen ;)

    // Ullis

    SvaraRadera