söndag 23 oktober 2011

Hälsade på min lilla farmor igår å det gick bra jag svimmade inte på sjukhuset i alla fall.
Men det gör ont i hjärtat att se nån man älskar vara så annorlunda från när dom är friska, å inte lyckades hon få i sig mycket mat heller så nån ork finns inte :(
Så det var inte utan att det blev några tårar när jag kommit ut därifrån, när man börjar inse att man kommer inte ha dom man älskar med sig i hela livet....

Sen blev det lite gladare stund när vi åkte till mina föräldrar för lite mat, mormor å morfar och min moster var också med så då blir det alltid massa kackel å skratt så det passade perfekt för å få glömma det ledsna en stund..

Idag ska jag å handla kläder med sonen så vi får se hur osams vi blir eller om vi "vuxit" ifrån det nu, vi brukar alltid bli osams när det gäller kläd handling å i vårat fall så är det snarare jag som tycker att han ska handla å inte direkt tittar på prislappen men sonen tycker ingenting är snyggt eller så sitter det inget bra....han behöver minsann inga nya kläder brukar han säga, men om byxorna snart inte räcker ner då tycker i alla fall mamman att man behöver nya kläder ;)

Kram så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar