fredag 30 september 2011

Höst

Efter å ha avnjutit en god frukost bestående av turkisk yoghurt med jordgubbar och hackad mandel å sen lite (läs stor balja!!) kaffe till det så ska det nog bli lite fart på mig....
Måste ta tag i all städning som har blivit sen avlopp blev fixat, å har lovat å hämta sonen i skolan så han slipper vänta 1 timme på bussen.
Ska handla lite god matsäck så vi kan stanna nån stans på vägen till stockholm å ta en fika, ja på väg till Gröna Lund i morrn alltså...kanske inte är riktigt vaken än känner att jag skriver en aning osammanhängande ;)

Jag har alltid tyckt väldigt illa om hösten, gillar inte regn å blask eller leran som blir på min uppfart....eller att det blåser för det är nått som gör mig stressad, det får gärna åska det tycker jag nästan är lite mysigt men inte blåsa...känns som hela taket ska försvinna :(
Men igår när jag var ute på min promenad så öppnade jag kanske ögonen för fösta gången, för jag bara går där i min ensamhet med musik i öronen å kommer på mig själv med att gå å le å känna mig lycklig, mycket lyckligare än på länge... å jag ser mig omkring å inser hur vackert det är med alla fina gula, gröna å röda löv på träden..
Undrar just vad som är felet på mig nu då för man kan väl inte plötsligt efter 38 år börja gilla hösten???
Ja det vore ju trevligt om det var så iof   :D




















Nä nu till städningen så jag kan få en lugn stund i soffan i kväll med gott samvete, utan sonen dock som ska sova hos sin pappas sambo (X:et är på tjänsteresa) så dom skulle passa på å äta mat som han inte gillar å bara få mysa dom 2...
Glad att det är så enkelt med gamla X å nya sambosar ;)   man hör så många skräck historier om dom som har skilt sig å inte ens kan prata med varann...  själv tycker jag bara det känns bra när sonen vill vara hos sin pappas sambo fast inte han är hemma, för det betyder ju att han gillar henne å jag skulle tycka det var hemsk om han inte skulle vilja åka till sin pappa för att han inte gillar hans tjej....sen saknar jag ju honom när han inte är här det ska jag inte säga nått annat men huvudsaken är att han har skoj å mår bra mitt lilla ♥  å jag menar det kan väl aldrig vara fel att han är älskad av många :)

Nä nog om det nu på med spotify å sen tok städa ;)  TJOOOHOOOO!!!

Kram Ullis












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar