onsdag 24 augusti 2011

Spara!!!


Nu är jag taggad å börja spara pengar, fick som jag tidigare berättat mailet om jag var intresserad å följa med till USA igen å den här gången kanske till LAS VEGAS!!! å det låter kanon skoj tycker jag, det enda som gnager lite är
att jag vill ju ha motorcykel också.... så vinna på lotto vore helt klart ett alternativ ;)

Som vanligt när jag börjar jobba så blir det höst på en gång, kallt å mörkt å tråkigt men om jag har en liten resa å se framemot så kanske hösten går i ett nafs... eller inte... men jag får i alla fall gå på konsert i Oktober på THE BASEBALLS ...ska bli kul har ju vart en gång tidigare å vet ju att dom är kanon bra :)

Men det finns en positiv sak med att det blir höst å mörkt å det är att jag får tända massa ljus,det bästa jag vet så här såg det ut i fredags när jag å sonen hade lite myskväll efter å ha städat hela dagen.



Så mysigt med alla tända ljus å sen sitta i soffan med ett glas vin tillsammans med sonen... det är livskvalitet....

Nä snart sovdax om jag ska orka gå upp tidigt i morgon igen, det är hårt å jobba förmiddag första veckan efter semestern :(

// Ullis















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar