onsdag 3 augusti 2011

Smultrongården♥


Har varit på det mest fantastiska ställe man kan tänka sig.... ja det vill säga om man som jag gillar inredning och Odd Molly kläder.
Tog med mig mormor å åkte till Smultrongården som ligger i södra dylta, lite knepigt å hitta med till slut kom vi rätt, även fast jag fick vända för jag missade avfarten (kanske hade nått å göra med hur fort jag körde!) *ler skyldigt*
Men så hemma jag kände mig på en gång helt min stil önskar bara att jag hade haft en si så där 20000:- å satt sprätt på.... det hade jag lätt kunna gjort ;)
Efter att vi kollat runt lite så tog vi
en fika med en kanon god macka och en choklad tårta till efterrätt... å jag lyckades spilla halva koppen med kaffe över min nya vita blus och dom vita byxorna, fröken Larsson tänker inte så bra ibland när hon blir stressad :( kan berott på snyggingen som stod en bit bort *ler*

Men det var snart glömt för sen blev det till å gå in å handla med mig 2 stycken fina ljuslyktor på fot till mitt
matsals bord...hade kunnat handla mer men min plånbok sa NEJ!!!
Men det kommer definitivt bli många besök dit framöver *GILLART*


































Idag har jag övat mig på å vara mera spontan, har lite svårt för saker som inte är planerade... men när Annica ringde å frågade om jag skulle med på en kvälls tur med båten så nappade jag direkt... hade ju lixom tröttnat på å bara ligga still i solen å läsa ...
Å det smakar ju så gott med grillat när man sitter på en klippa å ser ut över vattnet, ja jag gillart skarpt :D
Så nu finns det ännu en sak i min vill ha lista, BÅT....men först ska det bli HOJ!!!!!

Nä hä nu e det tack å go natt för min del!!


// Ullis
































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar