lördag 6 augusti 2011

Letar å letar!!





Letar å letar efter min motivation till å städa...hade ju bestämt mig igår för å städa hela dagen för vädret var ju ändå inte nått skoj, men inte fick jag nått gjort.
Kan iof berott på att mitt huvud värkte nått förskräckligt så jag inte orkade göra nått, men det var nästan som jag hade tuggummi under fötterna för jag lyckades inte få nån enda liten grej fixad :(
Men jag får väl göra ett nytt försök idag fast solen verkar titta fram, å jag som helst vill ligga i solen å läsa ut det sista i min bok innan dom nya böckerna kommer som jag har beställt...

Men samtidigt vore det ju kul å få städat i badrummet för
dit har jag ju köpt nytt duschdraperi (så fint med rosa blommor) ny matta å nya handdukar allt i samma färg naturligtvis ROSA!! ja om det inte är vitt så är det oftast rosa här hemma :D

Sen har jag ju även mina nya lyktor till rumsbordet å det bordet är fortfarande fullt med grejer som jag handlat i Ullared så där måste jag fixa till det lite med å leta på nån snygg duk å kanske handla nån ny blomma å ha ihop med lyktorna skulle helst vilja ha en vit orkidee sittandes i nån glasskål, men vi får väl se vad jag hittar...det får bli ett projekt för veckan som kommer :D

Nä dax å sätta fart om det ska bli nått gjort, å det absolut värsta med denna dagen är att jag inte fått nått riktigt KAFFE utan det otäcka pulver eländet som jag hade med på semestern...men men så går det om man inte orkar åka å handla...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar