måndag 29 augusti 2011

ordningen återställd


Efter å haft fullthus här förra veckan med barn+ kompisar, före detta med sambo, å mina egna vänner så kändes det lite snopet när det blev helg å inte ens sonen var kvar hos mig, lite ensamt kändes det, så nu är det skönt att ordningen är återställ å min son har kommit hem cyklandes från skolan å bänkat sig i soffan med lite mellis.
Så nu ska vi ta tag i lite läxor innan det är dax å åka å klippa den lille hårbollen (sonen) måste ju vara snygg när det är skol fotografering på onsdag :)

Själv känner jag mig en aning överkörd å helt slut efter min övertids natt å inte kommer det bli bättre i natt eftersom jag bara har lyckats sova 5 timmar idag.... men med lite trevligt sällskap å glada skratt ordnar nog det sig med.
Kan ju dock erkänna att det är förvirrande å jobba en extra natt, för i normala fall när jag jobbat 1 natt betyder det att det är tisdag när jag vakna
r å det trodde jag tydligen att det var idag med.
Sitter hemma hos mina föräldrar å ser att klockan är 19 när jag tjoar till att nu börjar speedwayen, då min pappa kollar väldigt konstigt på mig å upplyser om att det är bara måndag än så länge så du får nog vänta en stund till....hmmm



Sitter just nu i telefonkö med 50 stycken före mig....roligt värre....
ja å så kom jag fram å då jag har flera saker å reda ut så kan dom inte göra det på samma ställe utan nu är det ny kö med "bara" 47st före mig...*morr*
kul har nu suttit i 1 timma i kö å det är fortfarande 11 personer före mig.... kan ha roligare skaer å göra med min fritid än detta :(
Ja å det mest irriterande måste sen vara att dom säger att det blivit nått tekniskt fel å slänger på luren i örat på mig..... så det är bara å ta nya tag i morgon ( å för säkerhets skull har jag även mailat till dom!!)


// Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar