lördag 3 september 2011

Mer å lite till

Förstår verkligen inte hur svårt det kan vara.... ja å låta bli å handla när jag går in i en affär ....
Lyckades ju fördriva tiden några timmar på Marieberg i går ( ja å idag också!!!) å det slutade med 2 par jeans å en blus och sen schampoo, balsam å glansdroppar till håret från Bellbox å det värsta av allt var att jag höll på å köpa parfym å bodylotion från Bodyshop= inte billigt!!! men där hejdade jag mig men har bestämt mig för att till nästa lön får det bli handling där för den parfymen är underbar.....säger bara Japanese cherry blossom





Så om nån tycker jag är värd en present så går det jätte bra å köpa den till mig ...hi hi

Igår kväll så åkte jag in till Mr M för lite mat å planering inför födelsedagsfirande, blev ingen krog runda denna gången å det är jag glad för idag kan jag säga...är sjukt trött i alla fall.
Men det blev god mat å gott i glaset i alla fall :) å vart väckt av ett underbart ljud på morgonen en röd å fin motorcykel som mullrade ute på gatan....

Nu väntar jag mest på att sonen ska komma hem från flygets dag som hans pappa med sambo lånat han till (egentligen min helg) men det är klart han får bli med när det ska göras nått kul :D
Det är tur att vi inte är så hårda å strikta när det gäller den biten utan att man kan vara flexibel...

// Ullis





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar