onsdag 6 juli 2011

Vad passar väl bättre när man kommit hem efter en kväll på jobbet, än å ta en hårdmacka å dricka en goood smirnoff ice till det....
Det är i alla fall precis det jag gör å det smakar ljuvligt, skulle vart ännu godare med en ÖL men man tager vad man haver ;)
Idag har vi pratat (på fikarasten på jobbet) om att man ska utmana sig själv å göra nått man aldrig gjort tidigare...funderar på vad jag skulle göra då, kan inte riktigt komma på nått speciellt..
Sen har även dom snälla kollegorna♥ haft värsta peptalken till mig å försökt få mig å tro på mig själv å tycka att jag duger som jag är.... blir otroligt glad, något generad å vet ju med mig själv att jag värderar mig själv alldeles för lågt så det värmer i hjärtat med dom fina orden... Å Anki jag ska skärpa mig å höja blicken en aning så kanske jag säger kanske jag kan lyckas se om nån slänger en blick åt mitt håll..... men jag tvivlar ;)

Bara 2 veckor kvar att jobba sen är det semester ska bli så skööönt å jag hoppas verkligen på sol för 1 vecka i tält å regn det passar inte så bara ihop speciellt inte med 2 barn som säkert inte vill ligga i tältet å läsa bok som nog mammorna kunde tänka sig :D
Förövrigt har jag lyckats tappa inspiration till både träning å hemma fix så just nu står det mesta still här hemma, men har boka mig ett träningspass på söndag så då slipper jag inte undan längre..
Men istället är jag sjukt sugen på å gå ut, men det verkar vara praktiskt omöjligt å lyckas få med nån ut eller så är dom redan uppbokade på massa annat skoj ..... jag vill!!! jag vill!!!! blir som en sur liten unge ;)

// Ullis

2 kommentarer: