fredag 8 juli 2011

Tok shopping!

I fredags tog jag med lilla mammsen till affären för jag tyckte det var dax å försöka hitta lite kläder tills jag ska på semester så jag slipper stressa i sista stund...
Kan säga att jag hittade mer än lite, ärligt talat var det en hel del men det känns så skönt att jag nu ska slippa springa en massa i affärerna....har bara en sak kvar att handla innan vi dra på semester å det är en BRASSESTOL så jag kan sitta på stranden å spana ;)
Men det som va viktigast i dag å hitta var en bikini överdel å efter mycket letande så hittade jag en som får duga så länge (läs till i dag) jag har bikini byxor men hade ingen överdel till så jag blev så glad när jag hittade en som passade i färg å så.... blev dock mindre glad när jag kom hem å upptäcker att dom glömt å tagit bort larmet så den bikinin jag åkte å köpte i fredags för å ha igår gick inte så bra att ha.... så nu har jag fortfarande ingen bikini :S *morr*

Hittade i alla fall flera stycken linnen som man kan gå hemma å skrota i och en grå blus och en fiiin rosa randig t-shirt..kan ju inte bli bättre för min del både rosa å randigt på samma gång..LOVE IT!!!

Blev ett par shorts som jag mest tänkt ha till stranden eller hemma men sköna var dom å billiga.

kommer å tänka på vad mycket enklare det vore att vara kille....
Ja en annan måste raka benen å raka sig under armarna och diverse andra ställen för å ens kunna visa sig på stranden...tycker det är lite fusk att karlarna bara hoppar i badbyxorna å sen är dom färdiga!!

Nu var det ju inte bara kläder jag köpte utan jag var ju även tvungen å köpa mig en termos, tror min mamma tyckte jag var en aning galen när jag köpte en GRÖN hon försökte lite fint påpeka att det finns en svart...ja men det är inte hälften så kul, jag känner att jag blir glad av en slem grön termos ;)
Hittade även en picknick filt med jordgubbar på kunde inte motstå den heller, den kommer vi säkert ha nytta av på stranden i falkenberg eller när jag ska kolla indianerna vinna elitserien kanske :P



// Ullis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar