söndag 3 juli 2011

Galen eller beroende??


Börjar just fundera på om jag är vid mina sinnes fulla bruk??
Inte ens en vecka sen jag gjorde min andra tatuering å jag sitter redan å funderar på hur nästa ska se ut galet eller? (kanske bara tycker tatuerarn var rar å se på) men jag tror jag blivit beroende, tyvärr lär jag nog få vänta en stund för den stackars sonen gillar det inte lika mycket som jag eller snarare var hans ord... om du gör flera så flyttar jag hem till pappa, å nu är mitt liv förstört, stackarn tycker verkligen synd om han♥
För övrigt har jag insett att efter den trevliga kvällen hos Mattias kommer jag aldrig kunna få nån å tro på att jag är blyg, försynt å pryd (å det där lät en aning fel!!) vi är bara kompisar så tro inget annat, vilket vi också brukar säga är synd för vi är så lika på många plan men klickar det inte så gör det inte det...men vi har skoj ihop så det gör inget:D
Men som så många gånger så hamnade vårt samtal på ämnet sex förstår inte hur det alltid blir så *förvirrande* å jag kan ju aldrig vara tyst så nu kommer jag å få ånga mina ord eller i vart fall skämmas en aning varje gång vi ses...det värsta är ju att jag var nykter så jag kan ju inte ens skylla på det ....
Å inte lyckades vi reda upp röran i mitt liv heller, är det inte det man ska ha vänner till?? *garv*

Börjar kännas att det är dax för semester TRÖTT!!! men har 3 veckor kvar att jobba å nu så har ju halva styrkan redan gått på semester så det blir en aning tomt på jobbet :(
ja vi har ju sommarjobbare men det är ju inte samma sak, fast dom är duktiga våra sommarbarn ;) å vi är så glada att vi har dom..

Nä nu är min Mojito slut så då måste det betyda att jag ska gå å sova eller?? skulle vilja ha en frozen strawberry margarita MUMS♥ men det får vänta tills nästa gång jag går ut...undrar just när!!

Okej klockan är 02,30 en lördag kväll å jag är barnfri å så sitter man å skapar blogginlägg...patetiskt skulle jag nog kalla det när man kan vara på krogen å slå klackarna i taket.. men det får jag spara till en annan helg :P
Hmm börjar undra om den där j...vla spåkulan på facebook vill säga mig nått??!! men jag fattar ju inte bara vad det är.... men så här såg det ut senast idag..
Låt inte tidigare misstag hindra dig från att satsa igen. Det ser lyckosamt ut på kärleksfronten....



// Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar