söndag 17 juli 2011

Bara 1 vecka kvar....

Undrar hur 1 vecka kan kännas som att det kommer vara en evighet, ja för det är så länge jag har kvar innan jag börjar min semester just nu fattar jag inte hur jag ska orka för det enda jag skulle vilja är å sooova....
Kan bero på en hektisk vecka med för lite sömn å inte vart ju helgen så m
ycke bättre på den fronten, fast bra på alla andra sätt :D

I fredags efter att jag lyckats få jobba över så tog jag mig in till stan för å fixa bort larmet på den nyinköpta bikinin, jag bytte den värdelösa termosen och jag slank in på hemtex å handlade upp mitt present kort jag hade där...
hittade så fina handdukar som var limegröna å vitrandiga och var halva priset på så dom fick det bli...
Köpte mig även en ny systemkamera så sen i fredags har jag lyckats med å ta 250st bilder, så nu får alla mina vänner agera fotomodeller eller varenda liten blomma ska det provfotas på... men jag känner mig nöjd har blivit en hel del snygga kort...
Sen lite snabbt till ICA å handla en sallad, å kan säga att det tog inte lång stund efter den var uppäten innan jag med stor kraft lyckades ta mig till sängen å där däckade jag i 12 timmar..

Lördagen var tänk till å städa å förbereda till jag ska åka på semester, men jag kan säga att jag var ju inte så svår övertalad när Mattias ringde å hörde om jag skulle med ut med båten, den här gången var det Thomas båt vi skulle åka i.
Det var Thomas å Annica, Mattias och jag, sen mötte vi upp med ett par kompisar till Thomas å deras dotter.
Så nu fick vi prova på en ny Ö som ock
så var kanon nästan ännu bättre när man skulle bada (ja inte för att jag badade särskilt mycke!!) men om man skulle vilja det så var den perfekt..
Solen lyckades titta fram en hel del märkte jag om inte annat när jag kom hem å såg ut som ett stoptecken i nyllet :S
Även denna gång grillades det å min nya termos höll kaffet varmt hela kvällen *bra köp*



Thomas båt





Utsikt från Ön

Också utsikten från Ön

Mattias å jag hade
planer på att gå ut sen på kvällen men insåg att vi nog var en aning för möra för det så det blev käk å film istället (green hornet) helt okej ganska rolig vissa stunder men har ju sett bättre, men vi höll oss ju vakna i alla fall.
Sen hem å sova några timmar innan det var dax för nästa trevliga sak ådet var min å mammas present till min moster, vi hade bjudit henne på en heldag med mat å fika i Lindesberg där vi började på en otroligt fin plantmarknad, för dom däringa tanterna är helt blommtokiga så det passade ju..


Så fula så dom var söta






En liten ängel






vackra rosor








andra sorters rosor, hade svårt å låta bli å köpa den fina asken






Å här har vi dom däringa tanterna♥

Moster, mormor å mamma


Sen åkte vi vidare till Nora för lite fika å sen glass, är mysigt å bara vara vi tanter i släkten ibland å bara umgås å hade mysigt♥

Nu sitter jag å undrar hur jag ska hålla mig vaken, hade tänkt å vara vaken länge för å ställa om till nattveckan jag ska jobba men jag skulle ju helst vilja sova nu å klockan är ju inte mer än ca:23,00...blir en utmaning å hålla ögonen uppe längre *gäsp*

Börjar få speedway abstinens så det är ju tur indianerna kör hemma på tisdag så då kan vi väl allihop hålla tummarna både för vackert väder å en riktigt fin hemma seger ....

Får bli mera bilder från den nya kameran en annan dag för nu ska jag kolla färdigt på filmen jag började titta på för 3 timmar sen eller nått.... fröken inte kunna sitta still längre än 10 minuter i sträck har nog pausat filmen 10 gånger å hittat på annat å göra en stund emellan :S

// Ullis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar