tisdag 15 mars 2011

Sooool

Idag är en mycket bättre dag än igår kanske har å göra med den härliga solen å att jag hunnit med å suttit på trappen å tagit en koppkaffe medans sonen hoppade studsmatta och cyklade runt runt i trädgården...

Idag har sonen förvånat mig lite, tänkte ha lite läxförhör med han å det mesta sitter kanon, tror att vi ska låta Sara (mitt ex nya) sköta läxor från å med nu för då tror jag att sonen lyssnar bättre... å förhoppningsvis är han inte lika sur som när jag ska göra det, kan man ju i alla fall hoppas för hennes skull ;)

För övrigt så tror jag att kaninen här i huset är galen (ingen nyhet dock) jag sitter på en stol i tv-rummet å den tokiga kaninen springer runt runt mig.....tro om han leker antikrundan???

Måste bara visa vad den lilla uppfinnaren gjort i slöjden, fantasin är det ju inte några fel på :)
En liten lyftkran som han förevisat för mig genom å lyfta en halv gurka....
Ja å naturligtvis så är den ju radiostyrd :D



//Ullis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar