fredag 18 mars 2011

Dagens fundering ;)

Börjar allvarligt bli oroad över mig själv, när jag skulle träna i Onsdags så kommer jag till träningen å upptäcker att jag glömt vattenflaskan hemma, ja ja men okej det funkar ju ändå men inser då att jag även glömt å ta med mig träningsskorna , nu var det ju tur att jag skulle träna rumpa/mage/lår för då kan man ju klara sig utan skorna men jag förstår inte hur förvirrad man kan vara...

Härom dagen så pratade jag med min mamma i telefon, då säger hon att du måste komma å hjälpa mig med datorn, ja ha okej vad är det som har hänt den här gången?
Ja jag vet inte hur jag ska svara på vänförfrågningar på FACEBOOK...men hallå har min mamma facebook vart är världen på väg?? men jag kanske inte behöver oroa mig för att hon ska skicka en förfrågan till mig när hon inte lyckas svara på dom hon redan har, för tänk vilken koll hon kommer ha på mig då *skojar*
trodde dock aldrig att jag skulle få se henne på FB men hon kanske inser att det gäller å hänga med i teknikens värld :)

Nu ska det lagas lite mat tillsammans med grabben blir fläskfilé å ädelost med hasselbackspotatis till :)

// Ullis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar