söndag 20 mars 2011

Söndag!

Har faktiskt fått en hel del gjort idag även om jag önskade att jag fått ännu mera gjort.. tänk man e aldrig nöjd.
Kanske snarare är att om man bor i ett hus själv så finns det alltid lite för mycket att göra så man får hela tiden prioritera vad man ska hinna med å ibland helt enkelt strunta i vissa saker för å få nån tid till å göra roliga saker.... vilket jag oftast gör vilket då resulterar i en smärre kaos här hemma å det gillar jag INTE!!!
Här är delar av min dag i bilder...

Gos me kaninen
möblerat om på den vita byrån på kontoret

försökt mig på å måla en tavla, dock inte riktigt färdig ska ha en text överst.
Dom nya gardinerna i kontoret, syns inte riktigt hur dom ser ut med fina är dom :)

Bäddat rent i sängen så nu blir d duschen å sen sova ZZZZZ

Go natt♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar