torsdag 24 mars 2011

Avslutad arbetsvecka

Så skööönt med ledig fredag, gick upp å skickade sonen till skolan sen gick jag å sov en stund till...
Grejade lite här hemma å väntade på att han skulle komma tillbaka från skolan för jag hade bestämt mig för att se till att han följde med mig å handlade, för av nån anledning så är snart alla byxor å tröjor för små.. han växer ju så det knakar men det är väl tur för snart har han växt om mig vilket iof inte är så svårt ;)
Men det blev inte så stora protester utan det gick så bra bara jag mutade med att vi skulle köpa ett våffeljärn ;)

Men blev förvånad när vi var i affärerna å han mest säger att ja den kan vi köpa eller ja den här var snygg!!! hmm brukar heta att jag vet inte, den sitter åt i halsen eller den är för stor.....
Slutade i alla fall med 2par jeans 3 st T-shirts 1 par skor å 1 Adidas hood så jag är nöjd.





Nu har jag lovat våfflor så så får det bli :)

Sitter för övrigt å letar efter nått bra ställe till semestern, nån som har några bra idér som helst ska vara på kusten å absolut INTE Öland...
Vill helst ha en stuga men vandrarhem funkar nog det med...
Kom med tips om ni har några :)

Kram å ha en bra helg♥

2 kommentarer:

  1. Kollade på jeansen till höger åt Mackan idag :) Och att sötungen din börjar gilla köpa kläder hör nog till åldern, stora killen nu ju :)
    Rekommenderar Solviks camping/stugby vid Smögen. Härligt ställe, kanonrolig minigolfbana på en bergsknalle, mysigt bad (man får dock gå en liten bit) trevlig personal & fräscha stugor. Nära till Smögen & Kungshamn, Nordens Ark m.m

    SvaraRadera
  2. Är helt snurrig i skallen av allt kollande på olika sidor med stugor å tält platser....sen vill man ju ha nått som inte kostar 9000:- för en vecka man vill ju gärna kunna göra nått också inte bara sitta inne i stugan å glo ;)
    ska kolla på din rekomendation, har faktiskt för mig att jag bott där själv nån gång *förvirrad*
    Ha en bra helg Kram

    SvaraRadera