tisdag 25 januari 2011

roliga vänner :)


Idag fick jag ett mail från en vän, som jag läste när jag besökte en toalett på offentlig plats å dom som var på samma ställe måste trott att nu har det slagit över totalt, för hur vanligt är det att man får ett hysteriskt skrattanfall inne på en toalett!!!
Å nu vill jag inte avslöja vad det handlade om för det är lite för privat, men det jag vet är att vi har samma problem å det måste bli nån bot å bättring ;)

Idag direkt efter jobbet vid 14 så åkte jag till Marieberg med min mormor å mamma för det skulle inhandlas presenter till 2 jubilarer, min pappa som fyller 65-år (å tror att han ska slippa undan!!) och sonen som fyller 12 år.
Pappa hade jag en kanon idé till så vi får hoppas att han tycker det kommer bli lika mysigt å trevligt som vi andra... berättar senare med risk för
att han läser här ;)
men det där med å handla till sonen var väl lite värre kan jag tycka så där hoppas jag att han blir nöjd men jag är inte riktigt säker *nervöst* på fredag får vi svaret.
Kom inte hem förrens klockan blivit halvåtta å då var både jag å sonen vrålhungriga varpå jag frågar om det duger med spagettin å köttfärsåsen som blev över igår...
Men han valde å steka blodpudding i stället!!??? konstigt barn jag har.

Nu är klockan 20,30 å jag tänker däcka i sängen klockan 21 för å orka med resten av den helt hysteriska veckan jag har kvar...
Ett smakprov av det jag ska göra: Träna bodypump, handla, städa, åka en heldag till Sthlm på mc-mässa, baka 3 centerkladdkakor, ha kalas för sonen, träffa några av väninnorna å gå på Olearys å lyssna på Pigs in space å allt detta ska göra innan lördag....
Så om jag känner mig själv rätt så kommer jag å skrota runt i mysdress & raggsockar på lördag helt slutkörd av en som vanligt stressig förmiddagsvecka för att på söndagen åka på nästa kalas.

Men det är ingen mening med å vila det kan man
göra när man blir gammal ;)

PS: snart börjar den efterlängtade ridningen igen *längtar massor*

Kram...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar