lördag 29 januari 2011

Mammas stora kille♥






Kan inte riktigt förstå det med för 12 år sedan föddes min son, betyder det att jag är 12 år äldre kan för min värld inte förstå vart dom åren tagit vägen tycker det känns som igår jag för första gången fick se den lilla parveln (som vägde 4850g) å känns rädslan över att hur ska JAG klara av det här???
Men det är ju tur man har tid å växa in i rollen å så
svårt kan jag inte påstå att det är (än ska väl tilläggas!!) blir ju snart tonåring så jag får väl igen då kan jag tro för nu är han världens snällaste..


Tycker det är så roligt kort när han sitter i sandbilen som är byggd efter en AC Cobra, han pappa hade precis varit å tittat på en sån å var tvungen å bygga en i sand vilket betydde att jag i ca 2 timmars tid skulle försöka få en 1,5åring att låta bli å riva bygget innan det var färdigt... det var ingen lugn dag på stranden det inte ;)
När den väl var färdig så ställer sig Emil bakom å ska putta på bilen...*sötnos* ja det ska ju börjas i tid om man ska få nått bil intresse... som kanske just nu mest är av radiostyrd modell men det ska nog lösa sig...

Grattis mammas stora kille♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar